به نقل از سایت www.bloomberg.com، تبلیغات اینترنتی در آمریکا برای اولین بار در سال 2010 از چاپ آگهی در رومه ها پیشی گرفت. این در حالی است که روند جستجوی بازاریابان برای اطلاع از نظریات مشتریان حاکی از آن است که پیام های تبلیغاتی اینترنتی بیشتر از آگهی های رومه مورد توجه آنها قرار می گیرد.
بودجه تبلیغات اینترنتی در سال 2010 با 14 درصد افزایش به 26 میلیارد دلار رسید. این در شرایطی است که در همین مدت این رقم در حوزه چاپ آگهی در رومه ها با 8 درصد کاهش 23 میلیارد دلار گزارش شده است.
در گذشته پیش بینی هایی در خصوص احتمال ایجاد این تغییر در دراز مدت انجام می شد اما شرایط بد اقتصادی واقعا روند تغییر به سوی تبلیغات دیجیتالی را سرعت بخشیده است.
تبلیغات اینترنتی معمولا از اعتبار بیشتری در میان مشتریان برخوردار می باشند. علت این امر را می توان در قابلیت اندازه گیری عملکرد آنها جستجو کرد. این در حالی است که کشف ارتباط میان سوددهی مالی و حجم آگهی در رومه کار سختی به شمار می رود.

به طور کلی بودجه تبلیغات در سال 2010 با سه درصد رشد به رقم 170 میلیارد دلار رسیده است. روند کاهش بودجه چاپ آگهی در رومه ها در سال 2011 نیز ادامه پیدا کرده و با 6 درصد کاهش به 21 میلیارد دلار خواهد رسید. بودجه تبلیغات اینترنتی نیز در سال جاری 10 درصد افزایش یافته و رقم 26 میلیارد دلار را ثبت خواهد کرد

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.


سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.

.


چاپ و تبلیغات تبلیغات ,آگهی ,اینترنتی ,رومه ,سال ,درصد ,تبلیغات اینترنتی ,در سال ,در رومه ,آگهی در ,میلیارد دلار ,بودجه تبلیغات اینترنتیمنبع

 آموزش چاپ در فتوشاپ

متدهای متداول چاپ روی تی شرت

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه

آموزش چاپ درمحیط فتوشاپ

آموزش چاپ عکس روی تیشرت به روش سابلیمیشن

پیروزی تبلیغات اینترنتی بر چاپ آگهی در روزنامه ها

بازسازی چهره با چاپ سه‌بعدی +عکس

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی کالا فروشگاهی قیمت لوازم یدکی دامپ تراک کوماتسو emohtava تجهیزات آشپزخانه صنعتی ali ای دی فیلم مدرسه ی شاد من مشاوره خانواده اینجا همه چی هست DIGIKALA