به نقل از سایت www.bloomberg.com،
به طور کلی بودجه تبلیغات در
سال 2010 با سه درصد رشد به رقم 170 میلیارد دلار رسیده است. روند کاهش
بودجه چاپ آگهی در رومه ها در سال 2011 نیز ادامه پیدا کرده و با 6 درصد
کاهش به 21 میلیارد دلار خواهد رسید. بودجه تبلیغات اینترنتی نیز در سال
جاری 10 درصد افزایش یافته و رقم 26 میلیارد دلار را ثبت خواهد کرد
بودجه تبلیغات اینترنتی در سال 2010 با 14 درصد افزایش به 26
میلیارد دلار رسید. این در شرایطی است که در همین مدت این رقم در حوزه چاپ
آگهی در رومه ها با 8 درصد کاهش 23 میلیارد دلار گزارش شده است.
در
گذشته پیش بینی هایی در خصوص احتمال ایجاد این تغییر در دراز مدت انجام می
شد اما شرایط بد اقتصادی واقعا روند تغییر به سوی تبلیغات دیجیتالی را سرعت
بخشیده است.
تبلیغات اینترنتی معمولا از اعتبار بیشتری در میان مشتریان
برخوردار می باشند. علت این امر را می توان در قابلیت اندازه گیری عملکرد
آنها جستجو کرد. این در حالی است که کشف ارتباط میان سوددهی مالی و حجم
آگهی در رومه کار سختی به شمار می رود.
سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.
.
عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه
آموزش چاپ عکس روی تیشرت به روش سابلیمیشن